Napište nám
Vyplňte formulář a my se vám co nejdříve ozveme.
OSTROJ a.s.
Těšínská 1586/66
746 01 Opava
(dále jen „TLPG OSTROJ“)
1.1 Předmětem těchto TLPG OSTROJ je stanovení technologických podmínek platných pro příjem zakázek společností OSTROJ a.s., se sídlem Těšínská 1586/66, Předměstí, 746 01 Opava, IČO 45193681, zapsanou v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ostravě, oddíl B, vložka 349 (dále jen „Zhotovitel“) pro povrchové úpravy dodaného ocelového/železného materiálu (dále jako „Zboží“) formou závěsového galvanického zinkování nebo tvrdého funkčního chromování (dále souhrnně jako „Zakázka“).
1.2 TLPG OSTROJ stanovují technologické podmínky, které jsou nutné pro zajištění kvalitního provedení Zakázky Zhotovitelem a jsou neoddělitelnou podmínkou přijetí Zakázky Zhotovitelem.
1.3 TLPG OSTROJ jsou nedílnou součástí každé nabídky Zhotovitele a pokud Objednatel zadá Zakázku, souhlasí s TLPG OSTROJ jako se závaznými. Pokud Objednatel s TLPG OSTROJ nesouhlasí, musí své výhrady projednat se Zhotovitelem před zadáním Zakázky, jinak platí, že se s TLPG OSTROJ seznámil a souhlasí s nimi.
1.4 Pro odstranění nejasností se uvádí, že bez přijetí těchto TLPG OSTROJ ze strany Objednatele nemůže Zhotovitel Zakázku přijmout, a pokud ji přijme, tak Objednatel akceptuje, že Zhotovitel neručí za výslednou kvalitu provedených prací a vylučuje svou odpovědnost za škodu v maximálním možném rozsahu povoleném platnými právními předpisy.
2.1 Příjem Zboží probíhá na adrese Zhotovitele: Těšínská 3082/79a, Opava, v pracovní dny Po – Pá od 6.00 do 14.00 hodin (s výjimkou celozávodní dovolené Zhotovitele) na základě platně zadané Zakázky, zpravidla písemné objednávky nebo dodacího listu, s podmínkou přijetí TLPG OSTROJ. Zboží doručené po 14.00 hod. bez předchozí domluvy bude Zhotovitelem přijato až následující pracovní den. V průvodních dokladech Zboží musí být řádně identifikován Objednatel, uveden název Zboží (popř. číslo výkresu), počet kusů a specifikace povrchové úpravy dle platné normy.
2.2 Potvrzením dodacího listu ze strany Zhotovitele je potvrzeno jen převzetí Zboží jako celku, nikoliv odsouhlasení konkrétního počtu kusů, typu Zboží nebo stav Zboží. Zhotovitel, z důvodu zachování plynulosti a rychlosti výroby a technické nemožnosti provedení kontroly (s ohledem na velikost dodávky, způsob balení, variabilitu zboží apod.) neprovádí vstupní kontrolu dodaného Zboží. Zhotovitel není odpovědný za případné nesrovnalosti v dodacích listech nebo jiných průvodních dokladech Zboží.
2.3 Zboží musí být řádně uloženo v pevných přepravních obalech, označeno a roztříděno tak, aby bylo identifikovatelné dle druhu, množství, popř. požadované povrchové úpravy. Je-li Zboží dodáno na vlastních paletách, musí být tyto palety jednoznačně identifikovány, aby nedošlo k jejich záměně.
2.4 Zboží nesmí mít vady materiálu, zpracování nebo povrchu, které by mohly nepříznivě a nepředvídatelně ovlivnit prováděnou ochranu proti korozi, případně vzhled povlaku. Veškeré cizí látky (např. korozní produkty, okuje, olej, tuk, nečistoty a mastnota) musí být z povrchu beze zbytku odstranitelné běžnými postupy čištění a předúprav.
2.5 V případě vysokého stupně znečištění Zboží si Zhotovitel vyhrazuje právo navýšit cenu o skutečné náklady spojené s vyššími nároky na předúpravu a čištění.
2.6 Zhotovitel si vyhrazuje právo odmítnout provést povrchovou úpravu Zboží anebo si vyhrazuje právo přerušit proces, a to i dodatečně po převzetí Zboží, v případě že bude:
V takovém případě Zhotovitel kontaktuje Objednatele za účelem zjednání nápravy nebo dohodnutí kompenzací za provedení víceprací.
3.1 Povrchové úpravy jsou prováděny dle platných technických norem:
3.2 Podmínky pro galvanické zinkování
3.3 Podmínky pro chromování pro technické účely
3.4 Objednatel bere na vědomí, že bez předchozího vzorkování a odsouhlasení kvality provedené povrchové úpravy nelze ze strany Zhotovitele zcela vyloučit vznik nekvality této úpravy v důsledku okolností, které mohou ovlivnit její výsledek, a které nemusí být vždy předem zjistitelné ani při vynaložení odborné péče. Mezi tyto okolnosti patří zejména nevhodnost konstrukce Zboží k dané úpravě, nekvalita nebo nehomogenita povrchu Zboží, povaha znečištění povrhu, nedostatečná dokumentace, skryté vady na povrchu, vlivy okolního prostředí apod. Objednatel bere na vědomí, že důsledky těchto skutečností nelze považovat za vady díla.
3.5 Co nejdříve po převzetí Zboží provede Objednatel prohlídku Zboží a v případě zjevných vad nebo jiných reklamací je povinen je sdělit Zhotoviteli nejpozději do 2 pracovní dnů ode dne převzetí Zboží, jinak se považuje dodávka přijata bez výhrad. V ostatním se řídí práva z vadného plnění zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších přepisů.
4.1 TLPG OSTROJ jsou platné pro všechny Zakázky prováděné Zhotovitelem. TLPG OSTROJ jsou zveřejněny na internetových stránkách Zhotovitele www.ostroj.cz.
4.2 Objednatel prohlašuje, že se se zněním TLPG OSTROJ seznámil a souhlasí s nimi.
V Opavě dne 9. 9. 2025
Ing. Aleš Martínek
generální ředitel OSTROJ a.s.
Vyplňte formulář a my se vám co nejdříve ozveme.
OSTROJ a.s.
Těšínská 1586/66
746 01 Opava