V čem práce spočívá
- Spolupráce na marketingových aktivitách – podpora obchodního týmu.
- Tvorba marketingových materiálů a kampaní.
- Dohled nad mediaplánem. Monitoring, vyhodnocování.
- Komunikace s médii, příprava mediálních výstupů (ve spolupráci s PR agenturou).
- Příprava veletrhů, konferencí a dalších firemních akcí.
- Dohled nad jednotným vizuálním stylem společnosti a dodržováním komunikační strategie.
- Správa a údržba webových stránek.
- Tvorba obsahu pro sociální sítě.
- Výběr a nákup reklamních předmětů.
- Příprava firemního časopisu.
Co je dobré mít a znát
- Prokazatelná praxe v marketingu (alespoň 5 let).
- Zkušenost s tvorbou marketingových strategií, obsahu a firemních prezentací.
- Zkušenosti s event marketingem.
- Silné organizační a komunikační schopnosti.
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
- Řidičský průkaz sk. B.
- Výhodou je znalost grafických nástrojů z balíčku Adobe CC.
Kdy můžete nastoupit
Preferujeme co nejdříve, ale rádi se společně domluvíme na termínu.
Předpokládaná mzda
Smluvní.